0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

رینگ دنا پلاس

زمان مورد نیاز برای مطالعه 21 دقیقه
نویسنده : تیم تولید محتوا
1400/12/19
نظرات وبلاگ 0

امروزه با گسترش فناوری‌های مربوط به تولید خودرو، انواع خودرو‌ها نیز بر اساس تکنولوژی بهبود یافتند وبه روزتر شدند. خودروی دنا پلاس یکی از انواع خودروهای به روز شده‌است که از روی نسخه‌‌ی خود به خودروی دنا ساخته شده‌است. در اصل دنا پلاس نسخه‌ی پیشرفته‌ی دنا است که امروزه توسط شرکت‌های خودرو سازی تولید شده و به دست مصرف کنندگان می‌رسد.

برای ساخت دنا پلاس از قطعات ریز و درشتی استفاده شده‌است که یکی از این قطعات، رینگ می‌باشد.

رینگ‌هایی که مخصوص دنا پلاس طراحی می شوند، بیشتر اوقات حالت رینگ اسپرت دارند و می‌توانند زیبایی خودرو را افزایش دهند. این رینگ‌ها در مدل‌های و مختلف تولید شده و به بازار فروش عرضه می‌گردند.

ما در ادامه‌ی این مطلب چند مورد از رینگ‌های اسپرت مخصوص دنا پلاس را خدمت شما عزیزان ارائه می‌کنیم. این رینگ‌ها را شما می‌توانید از سایت معتبر رابستون خریداری نمایید.

انواع رینگ‌های مخصوص دنا پلاس

دنا پلاس یکی از خودروهای پیشرفته‌ی ارزان قیمت امروزی است که انواع رینگ‌های اسپرت متناسب با لاستیک آن به بازار ارائه گردیده‌است. رینگ دنا پلاس یکی از قطعات جانبی این خودرو است که می‌توان آن را از سایت‌های مختلف خریداری کرد.

رینگ‌های دنا پلاس در انواع مختلف وجود دارند. دنا پلاس بر خلاف سمند می‌تواند انواع رینگ‌ها را مورد کاربرد قرار دهد و از آن‌ها استفاده کند.

دنا پلاس پنج جای پیچ دارد که رینگ‌های مخصوص آن نیز باید پنج جای پیچ داشته باشند تا به خوبی با بدنه‌ی دنا پلاس فیکس گردند.

  •  رینگ دنا پلاس مدل لنزو

رینگ ۵پر ۰۲۹ - سایز ۱۵
مشخصات فنی محصول :
  • کد محصول رینگ اسپرت : IK029
  • سایز رینگ (Rim size) : 15 اینچ
  • جنس رینگ (Rim material) : آلومینیوم
  • کشور سازنده رینگ (Country of manufacture of the rim) : ایران
  • تولید کننده رینگ (The name of the rim manufacturer) : اَروند
  • تعداد جای پیچ رینگ (Bolt count pattern) : 4
رینگ ۵پر لنزو - سایز ۱۵
مشخصات فنی محصول :
  • کد محصول رینگ اسپرت : IK029
  • سایز رینگ (Rim size) : 15 اینچ
  • جنس رینگ (Rim material) : آلومینیوم
  • کشور سازنده رینگ (Country of manufacture of the rim) : ایران
  • تولید کننده رینگ (The name of the rim manufacturer) : نی‌ریز - اَروند
  • تعداد جای پیچ رینگ (Bolt count pattern) : 4

یکی دیگر از رینگ‌‌های اختصاصی دنا پلاس، رینگ لنزو است که به رینگ دو شاخ ایران خودرو نیز معروف است. این محصول توسط شرکت ایران خودرو و در سال ۲۰۱۹ به بازار معرفی شد و پس از آن به دلیل زیبایی خود محبوبیت زیادی بین دنا پلاس سواران جوان پیدا کرد.

مدلی که ایران خودرو در طراحی این رینگ به کار برده‌است، مدل شیر است که توانسته طرح رینگ را از حالت بی‌روحی خارج کند. این رینگ از آلومینیوم تولید می‌شود و در سایز ۱۶ توسط خودروی دنا پلاس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رینگ لنزو امروزه به دلیل این‌که عملکرد دنا پلاس را بهبود می‌دهد و خط ترم

ز آن را کاهش می‌دهد، مورد استفاده‌ی کاربران بسیاری قرار گرفته‌است.

  • رینگ دنا پلاس مدل توربو

این رینگ جزو انواع رینگ‌های معرفی شده توسط شرکت ایران خودرو است که ده پر دارد. پره‌های موجود بر روی این رینگ امکان عبور هوا را ایجاد می‌کند و می‌تواند عملکرد دنا پلاس شما را بهبود دهد.

این رینگ توسط شرکت نی ریز تولید شده‌است و با آلیاژ آلومینیوم ساخته می‌شود. سایز رینگ توربوی مخصوص دنا پلاس، ۱۶ است که از آفست ۱۷ میلی‌متری تولید گردیده‌است.

شما می‌توانید انواع رینگ‌های مخصوص دنا پلاس را از سایت رابستون خریداری نمایید.

  • رینگ صلیبی مخصوص دنا پلاس

از دیگر رینگ‌هایی که شما می‌توانید آن را از سایت رابستون برای دنا پلاس خود خریداری کنید، رینگ صلیبی می‌باشد. این رینگ در مدل صلیبی تولید می‌شود و جنس آن آلومینیوم است.

رینگ صلیبی تأثیر بسیار زیادی در زیباتر شدن ظاهر دما پلاس دارد و در زمره‌ی رینگ‌‌های لوکس قرار می‌گیرد.

این رینگ در سه سایز ۱۵،۱۶ و ۱۴ تولید می‌شود که سایز ۱۶ آن در دنا پلاس کاربرد دارد.

رینگ صلیبی مخصوص دنا پلاس از استحکام زیادی برخوردار است و بیشتر مناسب خودروهایی است که با مسیرها و جاده‌‌های خاکی کاری ندارند.

رنگ را این رینگ خاکستری است و ترکیب آن با دنا پلاس مشکی رنگ می‌تواند بی‌نظیر شود. علاوه بر این رینگ صلیبی می‌تواند حرکت خودرو را نرم کند و استهلاک آن را کاهش دهد. شما عزیزان نیز اگر قصد خرید رینگ صلیبی مخصوص دنا پلاس را دارید، بهتر است برای خرید رینگ دنا پلاس در خود به سایت رابستون مراجعه نمایید.

رینگ صلیبی - سایز ۱۵
مشخصات فنی محصول :
  • کد محصول رینگ اسپرت : 041
  • سایز رینگ (Rim size) : 15 اینچ
  • جنس رینگ (Rim material) : آلومینیوم
  • کشور سازنده رینگ (Country of manufacture of the rim) : ایران
  • تولید کننده رینگ (The name of the rim manufacturer) : نی‌ریز - اَروند
  • تعداد جای پیچ رینگ (Bolt count pattern) : 4

مزایای رینگ دنا پلاس

تمامی رینگ‌های اسپرتی که در بازار به فروش می‌رسند، مزایایی دارند که سبب انتخاب شدن آن‌ها توسط مشتری می‌شوند. رینگ‌های مخصوص دنا پلاس نیز از این قاعده مستثنیٰ نیستند و با مزایایی که دارند، مشتری را به سمت خود جلب می‌نمایند. ما در این مقاله چند مورد از مزایای رینگ دنا پلاس در عملکرد دنا پلاس را برای شما شرح می‌دهیم:

  1. اولین مزیتی که رینگ دنا پلاس می‌تواند برای خودرو به وجود آورد، افزایش زیبایی خودرو است که در مطلب فوق چندین بار در مورد آن صحبت کردیم.رینگ‌هایی که مخصوص دنا پلاس طراحی می‌شوند، با استفاده از دستگا‌‌ه‌های پیشرفته و در مدل‌های لوکس و به روز تولید می‌‌شوند.
  2. دومین مزیت رینگ مخصوص دنا پلاس این است که این رینگ می‌تواند راندمان خودروی دنا پلاس را بهبود دهد و به تحریک بیشتر موتور دنا پلاس بپردازد.در چنین شرایطی شتاب خودرو افزایش می‌یابد و میزان مصرف انرژی سوختی خودرو تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند.
  3. سومین مورد از مزایای رینگ‌های اسپرت این است که این رینگ‌ها می‌توانند با افزایش اسطکاک تایر خودرو با زمین، خط ترمز خودرو را کاهش دهند و در افزایش عمر سیستم ترمزگیری دنا پلاس مؤثر باشند.
  4. مزایای دیگری که رینگ‌های مخصوص دنا پلاس دارند این است که این رینگ‌ها با استفاده از استانداردهای موجود تولید می‌شوند و جزو رینگ‌های قانونی و اصلی به شمار می‌روند. به همین علت می‌توانند عمر لاستیک دنا پلاس شما را افزایش دهند.

معایب رینگ دنا پلاس

رینگ‌های اختصاصی خودروی دنا پلاس در مقابل مزایای بسیاری که دارند، معایبی نیز دارند که به شرح زیر می‌باشد:

  • زمانی که شما بخواهید رینگ اسپرت مخصوص دنا پلاس را تعویض یا نصب کنید، باید هزینه‌های زیادی را پرداخت کنید. علاوه بر پرداخت هزینه‌های بالا، لازم است که شما یک فرد حرفه‌ای را برای نصب این رینگ‌ها شناسایی کنید که این خود یک فرآیند زمان‌بر است.
  • عیب دیگری که رینگ‌های اسپرت دارند این است که گاهی اوقات سایز این رینگ‌هابه طور صحیح انتخاب نمی‌شود و همین موضوع رفته رفته به بدنه‌ی خودرو و به عملکرد دنا پلاس آسیب می‌رساند.
  • عیب دیگر این رینگ‌ها این است که سبب سفت‌تر شدن فرمان دنا پلاس می‌شوند و ممکن است در عملکرد آن اختلال ایجاد کنند.

 نکات مهم در خرید رینگ دنا پلاس

برای این‌که شما بتوانید یک رینگ مناسب و کاربردی را برای خودروی دنا پلاس خود خریداری کنید، باید به نکاتی که در زمینه‌ی خرید رینگ دنا پلاس وجود دارند توجه بسیاری داشته باشید. ما در ادامه برخی از نکات مؤثر در انتخاب بهترین رینگ برای دما پلاس را برای شما ذکر می‌کنیم.

  • سایز رینگ دنا پلاس:اولین موضوع مهمی که در خرید رینگ دنا پلاس باید مورد توجه قرار بگیرد، سایز این رینگ است. همان‌طور که پیش‌تر گفتیم سایز رینگ دنا پلاس باید ۱۶ باشد تا به طور کاملاً استاندارد با لاستیک این خودرو فیکس شد و به عملکرد آن آسیبی نرساند.اگر رینگ دنا پلاس با توجه به سایز لاستیک این خودرو انتخاب شود، می‌تواند شتاب آن را بالا ببرد و مثل سوخت دنا پلاس را در حد متعادلی نگه دارد.
  • جنس رینگ دنا پلاس:همان‌طور که درمطلب فوق گفته شد، بیشتر رینگ‌هایی که برای دنا پلاس تولید می‌شوند، از آلیاژ‌های آلومینیوم هستند. یعنی جنس بدنه‌ی آن‌ها آلومینیومی است. رینگ‌های آلومینیومی از وزن کمی برخوردار هستند. این رینگ‌ها بیشتر اوقات مناسب دنا پلاس‌هایی می‌باشند ک خیلی با جاده‌های خاکی سر و کار ندارند. رینگ‌های آلومینیومی دنا پلاس در مدل‌های یک تکه، دو تکه و سه تکه تولید می‌شوند و از محبوب‌ترین رینگ‌های موجود در بازار به حساب می‌آیند.
  • وزن رینگ دنا پلاس:یکی دیگر از نکات مهمی که در خرید رینگ دنا پلاس باید به آن توجهشود، وزن این رینگ می‌باشد. به طور کلی به هر میزان که وزن یک رینگ کم باشد، به همان میزان شتاب خودرو افزایش پیدا می‌کند. رینگ‌های آهنی نسبت به رینگ‌های آلومینیومی وزن بالاتری دارند و آنچنان مناسب دنا پلاس نیستند چرا که با توجه به شرایط اقتصادی موجود، باید مالک دنا پلاس برای تعمیر ودرو پس از استفاده از رینگ اسپرت آهنی، هزینه‌ی زیادی را بپردازد.

رینگ‌هایی که سبک‌تر طراحی شده‌اند، شامل رینگ آلومینیومی و منیزیمی می‌شوند و نسبت به سایر رینگ‌ها از قیمت بالاتری برخوردار هستند. این رینگ‌ها اگر وزن سبکی داشته باشند، می‌توانند عملکرد هندلینگ خودرو را بهبود ببخشند

  • پهنای رینگ دنا پلاس:یکی دیگر از فاکتورهای مهم در خرید رینگ مخصوص دنا پلاس، پهنای رینگ است. شایان به ذکر است که بگوییم پهنای رینگ به هر میزان که افزایش پیدا کند، به عملکرد دنا پلاس لطمه وارد می‌کند. گاهس اوقات ممکن است که افراد برای این‌که خودروی خچد را زیباتر نشان دهند، از رینگ‌ایی با پهنای زیاد استفاده ‌کنند. در صورتی که استفاده از رینگ‌های پهن باعث می‌شوند که دنا پلاس ضعیف‌تر شده وقدرت ترمزگیری خود را از دست بدهد. علاوه بر این، رینگ پهن باعث می‌شود شتاب موتور دنا پلاس کاهش یابد.

بنابراین لازم است که رینگ دنا پلاس پهنای استانداردی داشته باشد. میزان پهنای استاندارد این رینگ‌ها ۵/۵ اینچ می‌باشد که اگر رینگ به این اندازه باشد، می‌تواند برای عملکرد خودرو مثبت تلقی شود.

خرید رینگ دنا پلاس از سایت رابستون

برای خرید رینگ دنا پلاس از سایت رابستون، شما باید یک فرآیند ساده را طی کنید.

برای خرید، ابتدا باید سایت رابستون را در جیتجوگر گوگل خود پیدا کرده و وارد لینک آن شوید.

حال در صفحه‌ی این سایت انواع رینگ‌های مخصوص دنا پلاس نمایش داده شده‌است. شما باید در این صفحه طرح و مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این مرحله به سایز، وزن و جنس رینگ دقت کنید.

در مرحله‌ی بعد می‌توانید با کلیک کردن روی محصول مشخصات فنی و ویژگی‌های آن را مشاهده کنید.

پس از انتخاب محصول و پرداخت هزینه‌ی آن، سفارش شما در این سایت ثبت می‌شود و پس از چند روز رینگ مورد نظر شما به درب خانه‌تان ارسال خواهد شد.

درباره‌ی سایت رابستون

امروزه با توجه به گسترش شیوه‌های کلاهبرداری در فضای مجازی، دیگر نمی‌توان به سابتی اعتماد کرد و خریدهای آنلاین خود را از آن‌جا سفارش داد. اما امروز ما می‌خواهیم این تصور را در افراد نفی کنیم. یکی از سایت‌های معتبر که دارای استانداردهای فروش محصولات در فضای مجازی می‌باشد، سایت رابستون است. این سایت چندین سال است که در زمینه‌ی فروش رینگ انواع خودروها فعالیت دارد و توانسته‌است رضایت مشتریان خود را جلب کند.

این سایت یعنی سایت رابستون یک سایت قابل اعتماد است که کیفیت بالای محصول در آن حرف اول را می‌زند.

خرید محصول از این سایت نیازمند طی مراحل ساده‌ای است در در بالا آن را برایتان توضیح دادیم. شما با خرید از این سایت می‌توانید تجربه‌ی یک خرید مطمئن را داشته باشید.

نظرات کاربران
نظرات کاربران
با عضویت در سایت نظر خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید
افزودن نظر جدید
افزودن نظر جدید
acceptingtosubmitcomment