0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

لاستیک کویر بهتره یا بارز؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه 11 دقیقه
نویسنده : تیم تولید محتوا
1402/12/18
نظرات وبلاگ 0

لاستیک کویر بهتره یا بارز :

لاستیک بارز و کویر دو تا از محبوب‌ترین برندهای لاستیک ایرانی هستند که به دلیل کیفیت و قیمت مناسب، طرفداران زیادی دارند. انتخاب بین این دو برند می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، زیرا هر کدام مزایا خاص خود را دارند. با یک مقایسه درست می توان انتخاب بهتری متناسب با نوع خودرو داشت. اما مقایسه لاستیک بارز و کویر به تنهایی کافی نیست. برای انتخاب بهترین لاستیک برای خودروی خود، باید به نیازها و شرایط رانندگی خود نیز توجه کنید. وجود لاستیک‌های با کیفیت یکی از مهم‌ترین مسائل به هنگام نگهداری از ماشین است. لاستیک‌ها نقش حیاتی در عملکرد و ایمنی خودرو ایفا می‌کنند و انتخاب صحیح آنها می‌تواند تجربه رانندگی لذت‌بخش‌تر و ایمن‌تر را به ارمغان بیاورد. در این مقاله به مقایسه لاستیک بارز و کویر می‌پردازیم تا به شما در انتخاب بهترین لاستیک برای خودروی خود کمک کنیم.

لاستیک بارز :

لاستیک بارز یکی از محبوب ترین برندهای لاستیک در ایران است. این شرکت در سال 1372 تاسیس شد و در حال حاضر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لاستیک در خاورمیانه است. لاستیک بارز طیف گسترده ای از لاستیک ها را برای انواع خودروها از جمله سواری، وانت تولید می کند. لاستیک بارز به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب به شهرت رسیده است. این شرکت از فناوری های روز دنیا برای تولید لاستیک های خود استفاده می کند و محصولات خود را به بیش از 50 کشور جهان صادر می کند. لاستیک های سواری بارز در طرح ها و اندازه های مختلف برای انواع خودروهای سواری تولید می شوند. این لاستیک ها به دلیل کیفیت بالا، قیمت مناسب و عملکرد خوب در شرایط مختلف آب و هوایی به محبوبیت رسیده اند. لاستیک بارز یکی از لاستیک‌های اقتصادی و به‌صرفه در بازار محسوب می‌شود.

لاستیک بارز :

ویژگی های لاستیک بارز :

لاستیک‌های بارز با استفاده از تکنولوژی‌های نوین و مواد اولیه مرغوب، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که ترمزگیری عالی در جاده‌های خیس، بارانی و لغزنده ارائه ‌دهند.

فرمانپذیری عالی و مطمئن با لاستیک بارز

عاج‌های تایرهای بارز به گونه‌ای طراحی شده‌اند که حداقل اصطکاک با سطح جاده را داشته باشند. این امر به نوبه خود، به کاهش صدا در هنگام حرکت کمک می‌کند.

لاستیک‌های بارز به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مقاومت غلتشی پایین و کاهش مصرف سوخت را به ارمغان ‌آورند.

لاستیک‌های بارز به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از شیارهای پهن روی سطح تایر برای تخلیه آب و جلوگیری از هیدروپلنینگ بهره ‌مند باشند.

تایرهای با آج‌های عمیق و پهن، مانند تایرهای گل و لای برای حرکت در گل و لای مناسب‌تر هستند. این نوع آج‌ها به تایر کمک می‌کنند تا به زمین چنگ بزند و از لغزش جلوگیری کند.

دیواره‌های جانبی تایرهای بارز از مواد نرم و انعطاف‌پذیر ساخته شده‌اند. این امر به جذب ارتعاشات و نوسانات ناشی از جاده‌های ناهموار کمک می‌کند و سواری نرم‌تر و راحت‌تر را برای سرنشینان فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین لاستیک برای ۲۰۷

ویژگی های لاستیک بارز :

لاستیک کویر :

شرکت کویر تایر در اواخر سال 1366 در شهرستان بیرجند تأسیس شد و در سال 1377 به بهره‌برداری رسید. این شرکت با بیش از 35 سال سابقه، به عنوان بزرگترین واحد صنعتی استان خراسان جنوبی شناخته می‌شود. کویر تایر در حال حاضر بیش از 22 درصد از لاستیک‌های مصرفی کشور را تولید می‌کند و نقش مهمی در صنعت تایر ایران ایفا می‌کند. شرکت کویر تایر به عنوان یکی از پیشگامان صنعت تایر ایران، همواره در تلاش است تا با استفاده از به‌روزترین تکنولوژی‌ها و باکیفیت‌ترین مواد اولیه، بهترین محصولات را به مشتریان خود ارائه دهد. شرکت کویر تایر در سال‌های اخیر با اتکا به تکنولوژی‌های روز و نیروی متخصص داخلی، اقدام به طراحی و تولید تایرهایی با کدهای سرعت V و W برای خودروهای اسپرت و خارجی کرده است. این شرکت با این گام بلند، نیاز به واردات این نوع لاستیک‌ها را به طور قابل توجهی کاهش داده و در جهت خودکفایی کشور گامی مهم برداشته است.

کویر تایر با سابقه بیش از 35 سال در تولید تایر، به عنوان یکی از برترین برندهای ایرانی در این صنعت شناخته می‌شود. این شرکت در کنار یزد تایر و لاستیک بارز، جزو 5 برند برتر ایرانی در زمینه تولید تایر خودرو قرار دارد.

بیشتر بخوانید: لاستیک مکسس بهتره یا هانکوک

لاستیک کویر :

ویژگی های لاستیک کویر :

مقاومت در برابر سایش و پارگی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های لاستیک‌های کویر تایر است. این شرکت با استفاده از مواد اولیه مرغوب و تکنولوژی‌های پیشرفته، لاستیک‌هایی تولید می‌کند که عمر طولانی و مقاومت بالایی در برابر سایش و پارگی دارند.

مقاومت در برابر حرارت یکی از ویژگی‌های مهم لاستیک‌های کویر تایر است. لاستیک‌هایی تولید می‌کند که در برابر حرارت بالا مقاوم هستند و در شرایط مختلف آب و هوایی عملکرد مطلوبی دارند.

لاستیک‌های کویر تایر به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مصرف سوخت را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهند.

کویر تایر طیف گسترده‌ای از لاستیک‌ها را برای انواع شرایط آب و هوایی تولید می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین لاستیک ایرانی برای پراید

ویژگی های لاستیک کویر

لاستیک بارز و کویر :

هر دو برند بارز و کویر از تکنولوژی روز دنیا برای تولید لاستیک استفاده می‌کنند و محصولات خود را قبل از عرضه به بازار در آزمایشگاه‌های مجهز مورد بررسی و آزمایش قرار می‌دهند. این دو برند عمدتاً در خودروهای تولیدی شرکت ­های سایپا و ایران خودرو استفاده می شوند. شرکت بارز با سابقه طولانی در تولید تایر، تنوع بسیار بالایی در محصولات خود دارد. این تنوع به شما امکان می‌دهد تا تایر مناسب با نیازها و شرایط رانندگی خود را به راحتی پیدا کنید. بارز و کویر دو برند معتبر در تولید لاستیک در ایران هستند که به کیفیت بالا و دوام ماندگاری بالا معروف هستند. در بین برندهای ایرانی نیز طول عمر آج ­ها و کیفیت آن­ها نسبت به سایر برندها بیشتر است.

یکی دیگر از تفاوت های لاستیک بارز و کویر که در بین رانندگان و مشتریان مطرح می شود این است که آن­ها عمدتاً بارز را یک لاستیک با کیفیت می دانند که برای انواع خودروهای جدید ایرانی، خارجی و شاسی‌بلند و کامیون های نسل جدید مناسب است. همچنین آن ها لاستیک کویر را به‌عنوان نرم ترین لاستیک موجود در بازار می دانند که برای انواع خودروها مناسب است.

سخن پایانی :

همانطور که در مقاله فروشگاه رابستون شرح داده شد، لاستیک‌های بارز و کویر دو برند معتبر در تولید لاستیک در ایران هستند که کیفیت و قیمت مناسبی دارند و از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار هستند. ، بین لاستیک‌های کویر و بارز تفاوت‌های اندکی وجود دارد و هر دو برند در بین لاستیک‌های ایرانی کیفیت و قیمت مناسبی دارند. در هنگام خرید لاستیک برای خودروی خود، باید به چند فاکتور مهم توجه کنید که مدل خودرو و توان مالی شما از مهم‌ترین آنها هستند. بعد از اینکه مدل خودروی خود و توان مالی­تان را در نظر گرفتید، باید با توجه به کاربرد و مسیرهایی که عموماً با خودروی خودتان می­ پیمایید، تصمیم به خرید لاستیک و برند متناسب بگیرید.

 

نظرات کاربران
نظرات کاربران
با عضویت در سایت نظر خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید
افزودن نظر جدید
افزودن نظر جدید
acceptingtosubmitcomment