0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

کویر تایر

زمان مورد نیاز برای مطالعه 17 دقیقه
نویسنده : تیم تولید محتوا
1400/12/15
نظرات وبلاگ 0

آشنایی با برند کویر تایر

شرکت کویر تایر در سال 1366 در خراسان جنوبی تاسیس شد و به یکی از قطب های اصلی تولید لاستیک مرغوب و درجه یک در ایران تبدیل شده، به طوری که تقریبا 15 درصد تایرهای تولیدی در ایران به شرکت کویر تایر اختصاص یافته است.

برند کویر تایر هر ساله حدود 27900 تن انواع تایر و فلپ را با راندمان 92 درصد ظرفیت تولید می کند که از ویژگی های بارز این لاستیک می توانیم به مواردی مانند فرمان گیری بهتر راننده، ترمز گیری مطلوب، راحتی سر نشین ها، طول عمر و دوام بالا و شتاب گیری اشاره کرد.

کیفیت بالای لاستیک های کویر تایر باعث شده است که شرکت های خودروسازی مانند سایپا، ایران خودرو دیزل؛ کرمان خودرو، ایران خودرو، سایپا دیزل و... لاستیک های خود را از کویر تایر تهیه کنند.ناگفته نماند که کویر تایر محصولات خود را به مدت 48 ماه از تاریخ هک شده بر روی محصولات خود آن را از لحاظ هر نوع خرابی ضمانت می کند.

معرفی محصولات کویر تایر براساس نوع خودرو

شرکت ایرانی کویر تایر لاستیک ها را به گونه ای طراحی و تولید می کند که برای خودروهای ایرانی و همچنین خودروهای خارجی مناسب باشد و یکی از مواردی که این شرکت برای تولید لاستیک های با کیفیت دقت می کند، نوع خودرو است.

در ادامه به معرفی محصولات کویر تایر براساس نوع خودرو می پردازیم و این موارد می تواند برای شما در انتخاب لاستیک مناسب برای خودروتان کمک کند.

لاستیک کویر تایر نوع الگانس کی بی 12

اولین محصولی که از کویر تایر قصد داریم آن را مورد بررسی قرار دهیم، لاستیک الگانس کی بی 12 است که این لاستیک برای خودروهایی مانند ام وی ام 110، ماتیز، رنو و پراید مناسب است.

اگر بخواهیم به طور خلاصه بندی شده از ویژگی های این لاستیک صحبت کنی، می توانیم به موارد زیر اشاره ای داشته باشیم:

  • دارای قدرت ترمز گیری فوق العاده
  • دارای ویژگی چنگ زنی است که موجب رانندگی آسان در جاده های خیس می شود.
  • کنترل راحت خودرو در مسیر
  •  بهبود فرمان گیری خودرو در پیچ های تند جاده می باشد.
  • کاهش مصرف سوخت
  • افزایش نرمی خودرو در هنگام حرکت

علاوه بر این ویژگی های لاستیک الگانس کی بی 12 باعث کاهش صدا هنگام افزایش سرعت خودرو می شود.

لاستیک کویر تایر مدل اسپشل کی بی 2000

دومین محصولی که از کویر تایر مورد نقد و بررسی ما قرار می گیرد، لاستیک مدل اسپشل کی بی 2000 است که برای خودروهایی مانند پراید 141، رنو PK و پراید وانت مناسب است و اگر خودرو شما یکی از این موارد است پیشنهاد می کنیم که این لاستیک را از فروشگاه اینترنتی رابستون تهیه کنید.

از ویژگی های این محصول می توانیم به مواردی زیر اشاره کوتاهی داشته باشیم:

  • چنگ زنی فوق العاده
  • کیفیت ترمز گیری در جاده ها
  • پایداری بسیار خوب در جاده های پر پیچ
  • کاهش ضربه و ارتعاش برای سر نشینان در هنگام حرکت
  • کاهش ایجاد صدا در هنگام افزایش سرعت اتومبیل
  • طول عمر زیاد و دوام بسیار بالا

لاستیک کویر تایر پرفکت کی بی 27

از دیگر محصولات شرکت کویر تایر، لاستیک پرفکت KB27 است که برای خودروهایی مانند زاتیا، رنو ساندرو، هیوندای آوانته، تندر 90، پژوپارس، سمند ، ام وی ام 530 و .... است. و اگر شما نیز به دنبال لاستیک مناسب برای خودرو خود هستید، می توانید از سایت رابستون تنها با یک کلیک لاستیک مورد نظر خود را تهیه کنید.

از ویژگی های لاستیک پرفکت KB27 می توانیم به چهار فصل بودن این لاستیک اشاره کنیم.البته ویژگی های این محصول به این مورد ختم نمی شود، بلکه موارد زیادی را شامل می شود که در ادامه به صورت خلاصه بندی شده اشاره می کنیم.

 

  • دارای بدنه نرم و بسیار انعطاف پذیر است
  • افزایش و بهبود فرمان گیری خودرو در هنگام تغییر مسیر
  • کاهش مقاومت غلتش
  • کاهش مصرف سوخت خودرو
  • کاهش صدا در هنگام رانندگی و جلوگیری از ایجاد ضربه به خودرو
  • همچنین راحت بودن سرنشین ها در اتومبیل از دیگر ویژگی های این لاستیک است.

 

لاستیک کویر تایر مدل Advance KB44

یکی دیگر از لاستیک هایی که توسط شرکت کویر تایر تولید می شود، لاستیک Advance KB44 است که برای خودروهایی مانند پژو 206، پژو 207، مزدا 3231، پژو پارس، کوییک، پژو 406 و رانا مناسب است.بارزترین ویژگی این لاستیک این است که برای رانندگی در فصل زمستان بسیار مناسب است و باعث حفط ثبات و پایداری خودرو در هنگام رانندگی در جاده های خیس و یخی می شود.

این لاستیک طوری طراحی و تولید شده است که آب را به راحتی از زیر خود عبور می دهد و باعث می شود که در جاده های خیس عملکرد بهتری نسبت به سایر لاستیک ها از خود نشان دهد و موجب رانندگی آسان می شود.

از دیگر ویژگی این لاستیک نرم بودن و انعطاف پذیر بودن بالای آن است که باعث کاهش ضربه و تکان خوردن سرنشین های هنگام رانندگی می شود و راحتی سرنشین ها را داخل خودرو تامین می کند.

اگر شما نیز دنبال لاستیکی هستید که بتوانید در فصل زمستان با خیال راحت رانندگی کنید، پیشنهاد رابستون لاستیک کویر تایر مدل Advance KB44 است که می توانید همین الان از فروشگاه رابتسون آن را تهیه کنید.

 

قیمت لاستیک کویر تایر

هر چیزی بهایی دارد و اگر محصول با کیفیت می خواهیم استفاده کنیم، باید بهای آن را پرداخت کنیم. قیمت لاستیک های کویر تایر با توجه به کیفیت بالا، دوام زیاد و طول عمر مناسب، بسیار مقرون به صرفه است و این علت باعث شده است که مشتریان زیادی به خرید لاستیک کویر تایر اقدام کنند.

البته ناگفته نماند که عوامل زیادی در قیمت لاستیک ها تاثیر گذار می گذارد که در ادامه به بررسی هر کدام از این موارد می پردازیم:

طول عمر لاستیک

این موضوع کاملا بدیهی است که هر چقدر عمر یک محصول بیشتر باشد، قیمت آن نیز به مراتب بیشتر خواهد بود. لاستیک ها هم از این مورد مستثنی نیستند و هر چقدر که دوام لاستیک بیشتر باشد،قمیت آن نیز بیشتر خواهد بود. اما این موضوع را نیز در نظر بگیریم که هر جقدر دوام تیر بیشتر باشد، خرید آن نیز به صرفه تر است.

برند تایر

یکی از موضوعات بسیار مهم در قیمت لاستیک ها، برند لاستیک است.هر چقدر برند تایر از لحاظ مشتری مداری و تنوع کالا نسبت به رقبا بهتر بود، طبیعی است که از لحاظ قیمت نیز تفاوت هایی خواهد داشت.

کیفیت تایر

یکی از پارامترهای بسیار مهم که در قیمت لاستیک ها از اهمیت زیادی برخوردار است، کیفیت تایر است.کیفیت تایر هر چقدر از مرغوبیت و کیفیت بهتری برخوردار باشد علاوه بر اینکه در کاهش مصرف سوخت نیز تاثیر گذار است، از لحاظ قیمت نیز تفاوت هایی خواهد داشت.

صدای لاستیک

تایرهای مرغوب و با کیفیت بالا اغلبا در هنگام افزایش سرعت خودرو، صدای کمتری ایجاد می کنند و این به دلیل استفاده از موادی به نام کائوچوی در تولید لاستیک ها است.

فرمان پذیری

یکی از ویژگی های مهمی که لاستیک ها باید دارا باشند و در قیمت گذاری بسیار مهم است، فرمان پذیری لاستیک ها می باشد.میزان انعطاف پذیری لاستیک موجب فرمان پذیری، ترمز گیری بهتر و کنتر بهتر خودرو می شود.

عاج تایر

یکی دیگر از مواردی که در تعیین قیمت لاستیک از اهمیت زیادی برخوردار است، عاج تایر است. نوع و ضخامت عاج تایر که در میزان چسبندگی تایر، مصرف سوخت خودرو تاثیر گذار است، در قیمت لاستیک ها نیز حائز اهمیت است.

 

برند های جایزگین کویر تایر

علاوه بر کویر تایر، برند های مختلفی نیز به تولید لاستیک های با کیفیت می کند که در ادامه به صورت مختصر این برند ها را برای شما معرفی می کنیم.با ما همراه باشید.

یزد تایر

یکی از شرکت های قدیمی تولید لاستیک، یزد تایر است که به دلیل اینکه قیمت بسیار مناسبی دارد مورد توجه صاحبان خودرو قرار گرفته است.این شرکت انواع لاستیک های سواری و سنگین را با توجه به بروزترین تکنولوژی های روز دنیا تولید می کند و به فروش می رساند. از ویژگی های این برند می توانیم به سایز های متنوع محصولات اشاره کنیم که دست خریدار را کاملا باز گذاشته است تا بتواند براساس خودرو خود یک سایز مناسب را خریداری کند.

 

لاستیک بارز

یکی از برند های معروف در زمینه تولید لاستیک، شرکت بارز است که توانسته خود را به عنوان یک برند کامل در سطح ایران معرفی کند. البته ناگفته نماند که کیفیت بالای لاستیک های بارز باعث صادرات محصولات این شرکت به کشورهای همسایه شده است.

شرکت بارز محصولات خود را برای انواع خودروها، وانت، کامیون و اتوبوس تولید می کند و همچنین با وجود گسترش حضور اتومبیل های کراس آورر خارجی در ایران، شرکت بارز دست به طراحی و تولید لاستیک برای این اتومبیل نیز کرده است.

 

کومهو

یکی از بهترین برند های خارجی برای خرید لاستیک خودرو، برند کومهو است. شرکت کومهو در سال 1960 در کشور کره جنوبی آغاز به فعالیت کرده است و به صورت اختصاصی به تولید لاستیک خودرو پرداخته است.این برند با تولید محصولات با کیفیت و رده بالا باعث شده است که مالکان خودروهای گران تمایل زیادی برای استفاده از لاستیک های این شرکت می کند.

لاستیک های کومهو دارای یکسری ویژگی هایی است که در به صورت مختصر به آن می پردازیم:

  • انتقال کمترین لرزش به بدنه خودرو
  • دارای نرمی بسیار زیاد که باعث کارکرد بسیار نرم و روان خودرو می شود.
  • دارای استحکام بسیار بالایی است و باعث مقاومت زیاد در برابر آسیب های وارده است.

پیرلی

یکی از برند هایی که می تواند جایگزین برند کویر تایر شود، برند پیرلی است. شرکت پیرلی که در سال 1872 شروع بع فعالیت کرد یکی از معتبرترین شرکت های تایر سازی در دنیا به حساب می اید.این شرکت در میلان ایتالیا فعالیت می کند و محصولات خود را به کشور های مختلف صادر می کند.

از ویژگی های لاستیک های شرکت پیرلی می توانیم به موارد زیر اشاره ای داشته باشیم:

  • به حداقل رساندن لرزش ها هنگام رانندگی
  • بهره گیری از فناوری پنچر روبی که این اطمینان را به راننده می دهد که هیچ زمان گرفتار پنچر لاستیک نمی شود.
  • در امان نگه داشتن خودرو از خطر هیدروپلنینگ و یا تغییر شکل تایر

 

رابستون بهترین فروشگاه اینرتنتی خرید رینگ و لاستیک

فروشگاه رابستون با 30 سال تجربه در زمینه خدمات اتومبیل در کنار شماست تا بهترین خرید را داشته باشید.فروشگاه اینترنتی رابتسون در زمینه فروش رینگ،لاستیک،لنت دیسک و لوازم جانبی فعالیت می کند و می توانید با خیال راحت تنها با یک کلیک کردن محصولات مورد نیاز خود را از سایت سفارش دهید.

از اصول شرکت رابستون می توان به قیمت مناسب در فروش کالا ، اصلی و با کیفیت بودن سایر محصول ها ، ضمانت کالا به مدت 7 روز ، ارائه کامل خدمات پس از فروش مانند مشاوره ، ارسال ، نصب ، گارانتی و وارانتی و... ، مشاوره رایگان تلفنی و آنلاین ، دریافت مشاوره از کارشناس مخصوص هر محصول و بیان سوال ها و مشکلات در رابطه با کالا اشاره نمود.

تیم رابستون در کم ترین زمان ممکن حدود 15 الی 45 دقیقه محصول را برای شما تعویض و یا نصب می نمایند که جهت ثبت درخواست می توان از دو روش تماس و نیز ثبت سفارش اقدام نمود.

سخن پایانی

با توجه به مطالب فوق نتیجه می گیریم که لاستیک های کویر تایر در انواع متنوع دارای ویژگی های منحصر به فرد ، کیفیت بالا ، طول عمر و دوام طولانی و نیز قیمت بسیار مناسب می باشد.

از بهترین فروشگاه های اینترنتی جهت خرید لاستیک های کویر تایر فروشگاه اینترنتی رابستون است که محصول اصلی و درجه 1 را با قیمتی مناسب و در کوتاه ترین زمان به مشتری های خود ارائه می کند.

برای دریافت محصول از فروشگاه اینترنتی رابستون کافی است از طریق تماس و یا ثبت سفارش اقدام نمود تا محصول با کیفیت و اصلی را درب منزل در زمان بسیار کوتاهی دریافت کرد.

نظرات کاربران
نظرات کاربران
با عضویت در سایت نظر خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید
افزودن نظر جدید
افزودن نظر جدید
acceptingtosubmitcomment