0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

بررسی رینگ پژو بر اساس نوع خودرو

زمان مورد نیاز برای مطالعه 28 دقیقه
نویسنده : تیم تولید محتوا
1400/12/10
نظرات وبلاگ 0

رینگ خودرو، یکی از اجزای مهم در سیستم دینامیکی خودرو بوده که مستقیما بر روی فرمان پذیری و عملکرد فیزیکی خودرو تاثیر به سزایی دارد. انتخاب رینگ خودرو وابسته به نوع خودرو و ابعاد تایر مناسب است. نوع رینگ مناسب برای هر یک از خودروها، علاوه بر فاکتورهای وابسته به زیبائی و نمای خارجی خودرو نیز وابسته بوده که این معیار کاملا به علاقه خریدار بستگی دارد.

استاندارد سازی کیفی و کمی رینگ خودرو در مقایسه با زیبائی در اولویت قرار داشته و بررسی پارامترهای فنی اهمیت دارد. در این مقاله به بررسی رینگ پژو بر اساس نوع خودرو پرداخته و عملکردهای کیفی آن را مورد بحث قرار می دهیم.

رینگ خرچنگی پژو

رینگ پژو

یکی از شیوه های موثر در تبدیل یک خودرو عادی به یک خودرو اسپرت، تعویض و جای گذاری رینگ است. بازار رینگ و لاستیک از بازارهای پر رونق و وابسته به صنعت خودرو سازی بوده که تولیدکنندگان داخلی و خارجی همواره به دنبال طراحی و تولید رینگ های متنوع با کارایی آسان هستند. انتخاب یک رینگ مناسب مثل رینگ استرامبولی بر عملکرد تایرهای خودرو، فرمان پذیری آسان، کاهش مصرف سوخت و زیبائی خودرو تاثیر گذار بوده و کیفیت خودرو را افزایش خواهد داد.

کمتر کسی یافت می شود که نام برند پژو به گوشش نخورده و یا این خودرو را خریداری نکرده باشد. تولیدات گروه پژو، بخش بزرگی از صنعت خودرو سازی را تشکیل داده است. نماد شیر یا همان نشان تجاری خودرو پژو بر روی محصولات گروه تولیدی خانواده پژو حک شده و به عنوان یک برند جهانی شناخته می شود. رینگ پژو، بدلیل رونق بسیار این خودرو در بازارهای داخلی و خارجی، متنوع بوده و بر اساس نوع خودرو و زیبائی ظاهری، از سوی شرکت های خودرو سازی به بازار عرضه می گردد.

انواع رینگ پژو

اگر برای خرید رینگ خودرو خود به فروشگاه های لوازم یدکی مراجعه کرده باشید، رینگ های متنوعی را دیده و تفاوت های محسوس آن را مشاهده می کنید. رینگ پژو به دو دسته کلی رینگ فولادی و اسپرت تقسیم بندی می شود.

  • رینگ فولادی

رینگ فولادی از قدیمی ترین رینگ های موجود در بازار بوده که به عنوان رینگ شرکتی نیز شناخته می شود. رینگ های فولادی معمولا مقاومت بالائی در برابر ضربات داشته و برای شرایط سخت جاده ای نیز مناسب انواع خودروها است.

  • رینگ اسپرت یا فانتزی

رینگ های اسپرت یا فانتزی معمولا برای ظاهر زیبا و جلوه ای که به خودرو می دهند، انتخاب می شوند. وزن رینگ های اسپرت در مقایسه با رینگ های فولادی بسیار کمتر بوده و از آلیاژهای منیزیم یا آلومینیم ساخته می شود. استفاده از رینگ های فانتزی یا اسپرت برای خودروهای مسابقه نیز رایج است. اگر اهل رانندگی در جاده های خاکی نیستید، از رینگ های اسپرت برای خودرو خود استفاده کنید.

انتخاب صحیح رینگ مناسب

برای انتخاب رینگ مناسب خودرو خود بایستی چند نکته رعایت شود.

  • سایز رینگ از جمله مهم ترین معیارهای انتخاب رینگ مناسب برای خودرو است. سایز رینگ مناسب در دفترچه راهنمای اتومبیل درج می شود.
  • توجه به تعداد پیچ های اتصال توپی. انتخاب رینگ متناسب با تعداد پیچ های اتصال دهنده
  • بررسی پهنای رینگ

رینگ زیبا برای پژو

انواع رینگ پژو بر اساس نوع خودرو 

رینگ پژو پارس

پژو پارس از گروه تولیدات خانواده پژو بوده که در بازارهای داخلی بسیار پر رونق است. پژو پارس در اواخر دهه 70 به بازار عرضه شد و در ابتدا با نام پژو پرشیا در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفت. پژو پارس در واقع نسخه فیس لیفت پژو 405 محسوب شده و جزء محبوب ترین سدان های ایران خودرو است. هزینه تعمیرات مقرون به صرفه، لوازم یدکی در دسترس و خدمات پس از فروش از مزیت های خودرو پژو پارس است.

جدای از بحث کیفی پژو پارس، امکان جای گذاری لاستیک با سایز های مختلف، از مهم ترین مزیت های این خودرو به شمار می رود؛ از همین رو، رینگ پژو پارس در انواع مختلفی در بازار موجود است. مسئله تغییر سایز لاستیک و انتخاب نوع رینگ کاملا به نظر مصرف کننده بستگی داشته و برخی از افراد معتقد بوده که افزایش سایز لاستیک سبب افزایش مصرف سوخت و اصطلاک خودرو می شود.

لاستیک پژو پارس به صورت فابریک از کارخانه با سایز 185/65 R14 بوده که رینگ پژو مناسب آن با قطر 14 اینچ است. امکان افزایش قطر رینگ پژو پارس در صورت افزایش سایز لاستیک خودرو وجود داشته و اختلالی در تعادل خودرو به وجود نمی آید. استفاده از رینگ پژو با قطر 15 اینچ نیز برای خودرو امکان پذیر بوده و هیچ گونه نقص یا خللی در حالت استاندارد خودرو ایجاد نمی شود.

رینگ پژو پارس اسپرت

حال که با رینگ پژو پارس و انواع استاندارد آن آشنا شدید بهتر است تفاوت میان رینگ پژو پارس اسپرت و معمولی را بدانید. شرکت های خودرو سازی از رینگ های معمولی با جنس فولاد استفاده می کنند. در عین حال، برخی از شرکت های تولیدی از رینگ های اسپرت با آلیاژ آلومینیومی بر روی محصولات خود استفاده کرده که علاوه بر زیبائی خودرو بر میزان فرمان پذیری و قدرت مانور خودرو تاثیر بسیاری دارد. ماشین بازها و یا قشر افراد جوان از طرفداران خاص رینگ اسپرت بوده و مدل های متنوع آن را بر روی خودرهای خود نصب می کنند.

رینگ پژو پارس سال

خودرو پژو پارس سال، از موفق ترین خودروهای تولیدی در بازارهای داخلی بوده که به لحاظ مشخصات فنی و کیفی با پژو پارس متفاوت است. نصب رینگ اسپرت آلومینیومی به صورت فابریک بر روی خودرو های پژو پارس سال، از تفاوت های چشمگیر آن با پژو پارس معمولی است. سایز استاندارد رینگ پژو پارس سال همانند پژو پارس معمولی، 14 و 15 اینچ بوده و در صورت تعویض لاستیک و رینگ، آسیبی به خودرو و ایمنی سرنشینان آن وارد نمی شود.

خرید رینگ زیبای پژو

رینگ پژو 405

پژو 405 از مدل های مونتاژی و محبوب در بازارهای داخلی است. پژو 405 نیز همانند پژو پارس قابلیت جای گذاری لاستیک با سایزهای مختلف را داشته و استفاده از رینگ های 14 یا حتی 15 اینچ نیز بلامانع است. پژو 405 به صورت فابریک با سایز 185/65 R14 به بازار عرضه شده و رینگ استاندارد آن 14 اینچ است. در صورت استفاده از رینگ پژو 15 اینچ بایستی لاستیک هایی با مشخصات استاندارد زیر مورد استفاده قرار گیرد. 185/65 R15، 195/60 R15 این دو نوع لاستیک از بهترین لاستیک های پژو 405 در صورت تغییر رینگ پژو به سایز 15 اینچ محسوب می شود.

رینگ پژو 2008

پژو 2008 از اولین محصولات پژو در ایران با لوگو و ساختار خودرو سازی فرانسوی است. سایز استاندارد لاستیک خودرو پژو 2008، 195/65 R15 است. رینگ پژو مناسب برای خودرو پژو 2008، رینگ های معمولی و اسپرت سایز 15 اینچ است. 

رینگ پژو 207

خودرو پژو 207، در واقع همان نسخه فیس لیفت شده پژو 206 بوده که با تغییر در وضعیت چراغ ها و کاپوت، با نام تجاری پژو 207 شناخته می شود. فروش نسبی بسیار خوب این محصول، سبب شده تا انواع لوازم یدکی این خودرو به خصوص رینگ های معمولی و اسپرت با طراحی های خاص و متنوع در دسترس قرار گیرد.

سایز رینگ پژو 207، در حالت استاندارد 14 اینچ بوده که لاستیک های سایز  185/65 R 14به کار گرفته می شود. برخی از رانندگان جهت بالا بردن سطح پایداری خودرو از لاستیک های پهن مانند 195/60 R14 و 205/60 R14 استفاده می کنند. لاستیک های پهن، ایمنی و زیبائی خودرو را افزایش داده و به عقیده برخی از افراد سبب افزایش مصرف سوخت و اصطلاک خودرو می شود.

 رینگ پژو 206 زیبا

رینگ پژو 206

پژو 206 از خودروهای همیشه محبوب بوده که قشر افراد جوان و جویای اعتبار، طرفدار خاص آن هستند. تیپ اسپرت و مدرن ظاهری پژو 206، نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و بیشتر افراد به دنبال رینگ های اسپرت خاص برای خودرو خود هستند.

 

سایز فابریک رینگ پژو 206، 185/65 R14 بوده که برخی از افراد برای زیبائی بیشتر خودرو خود از تایرهای پهن تر با ابعاد استاندارد 195/60 R14 استفاده می کنند. سایز لاستیک و رینگ پژو 206 کاملا بستگی علاقه و کارایی خریدار داشته و فرد می تواند در بین گزینه های استاندارد، حتی لاستیک های سایز 205/60 R14 را برای زیبائی و اسپرت بودن خودرو خود انتخاب نماید.

رینگ پژو آردی

پژو آردی از شاهکارهای تلفیقی خودرو است. پژو آردی از تلفیق پژو 405 و خودرویی دیگر طراحی و تولید شد. پلتفرم طراحی پژو آردی، بسیار شبیه به پژو 405 بوده و افرادی که بودجه کمی دارند، می توانند این خودرو را خریداری نمایند. سایز استاندارد و فابریک لاستیک پژو آردی، 165/80 R13، 185/65 R14 است. برای رینگ پژو آردی به طور فابریک از رینگ های فولادی و معمولی قطر 13 یا 14 اینچ استفاده شده و در صورت تعویض لاستیک با لاستیک های پهن تر می توان از رینگ های با قطر بیشتر حتی تا 15 اینچ نیز استفاده شود.

 

رینگ پژو اپتیمایی

پژو اپتیما از خودروهای مورد استقبال در بازارهای داخلی بوده که کیفیت عملکرد خودرو و راحتی سرنشینان جزء مهم ترین مزیت های آن محسوب می شود. پژو اپتیما دارای تیپ های مختلفی در بازار بوده که سایز لاستیک استاندارد آن با توجه به نوع تیپ خودرو مشخص می شود؛ به طور مثال، سایز استاندارد لاستیک پژو اپتیما تیپ ساده، 205/65 R16، 215/50 R17، 235/45 R18 و 225/45 R18 است. قطر استاندارد رینگ پژو اپتیمایی معمولا 16 یا 17 اینچ بوده که در صورت تعویض لاستیک آن با لاستیک های پهن، از رینگ های قطر 18 نیز استفاده می شود. امکان تعویض و جای گذاری لاستیک پژو اپتیمایی با لاستیک های پهن تر وجود داشته که البته این مورد برای تیپ های مختلف پژو اپتیمایی توصیه نمی شود.

 

رینگ پژو ال ایکس

پژو ال ایکس از سال 1389 به عنوان خودرو لوکس در ایران شناخته شده و امکانات کیفی و فنی این خودرو سبب شده تا فروش بالائی در بازارهای داخلی را به خود اختصاص دهد. پژو ال ایکس نیز همانند پژو پارس قابلیت جای گذاری و تعویض انواع لاستیک ها را رینگ های مختلف داشته؛ اما، سایز استاندارد و فابریک رینگ پژو ال ایکس 14 اینچ است. در صورت تعویض و جای گذاری لاستیک های پهن تر، رینگ هایی با قطر 15 اینچ نیز قابل استفاده بوده و در درجه کیفی و کمی خودرو نقصی ایجاد نمی شود.

 

بررسی انواع رینگ های محبوب پژو

اکثر افراد، برای انتخاب رینگ و لاستیک به نمای ظاهری و لوکس بودن آن توجه می کنند. حفظ استانداردهای رینگ متناسب با نوع خودرو و ایمنی آن نکات مهمی بوده که قبل از توجه به ظاهر رینگ باید در نظر گرفته شود. اگر قصد تعویض رینگ خودرو تان را داشته باشید، نام برندهای معتبر و مدل های رینگ را شنیده اید. انواع مدل های رینگ بر اساس طراحی و شرکت سازنده دسته بندی شده و برای نوع خاصی از خودروهای قابل استفاده است. سایز بندی رینگ های تولیدی از مهم ترین معیارهای قابل توجه پیش از خرید هر گونه رینگ اسپرت یا معمولی است.

 

رینگ پژو پنج پر

رینگ اسپرت پنج پر تولیدی ایران خودرو، نوعی رینگ اسپرت محسوب شده که که با داشتن چهار پیچ مناسب انواع خودروهای پژو 405، پژو 206، رانا، دنا و سمند است. رینگ فابریک پژو پنچ پر به صورت فابریک در شرکت رینگ سازی اروند طراحی و تولید می شود. امکان تویض و جای گذاری کاپ رینگ ها بر اساس نوع خودرو، از مزیت های این رینگ اسپرت محسوب می شود.

 

 

رینگ پژو خرچنگی

رینگ پژو خرچنگی از بهترین آلیاژها با تکنولوژی آلمان در ایران طراحی و تولید می شود. کارایی آسان و استفاده متداول از رینگ پژو خرچنگی سبب شده تا نمونه های تقلبی بسیاری از این مدل رینگ در بازار وجود دارد. دقت در هنگام خرید رینگ پژو الزامی بوده و نام و برند شرکت سازنده، مطرح کننده کیفیت رینگ است. رینگ خرچنگی15 اینچی بوده و از 5 شاخه دوبل به شکل یک ستاره و 5 شاخه تک تشکیل شده است. امروزه، طراحی رینگ خرچنگی قدیمی به نظر رسیده، اما در بین صاحبان پژو همواره یک رینگ صاحب نام شناخته می شود.

 

رینگ پژو خورشیدی

رینگ پژو خورشیدی و یا اسپید لاین اولین بار بر روی خودرو سمند جای گذاری شد. با معرفی خودرو سمند به عنوان خودرو ملی، نشان تجاری رینگ پژو خورشیدی نیز با نام سمند شناخته شد. رینگ پژو خورشیدی با آلیاژ آلومینیومی در ابعاد 15 اینچی و با 11 شاخه تولید می شود. سادگی، ظرافت و زیبائی خاص این رینگ سبب شده تا یکی از لوکس ترین رینگ های اسپرت پژو شناخته شود.

 

استفاده از رینگ خورشیدی علاوه بر افزایش زیبائی ظاهری خودرو، بدلیل پره ای بودن و فاصله مناسب بین پره ها، سبب ایجاد گردش هوای مناسب و کاهش سریع دمای ناشی از ترمز گیری می شود. سبک وزن بودن رینگ های خورشیدی، کاهش سوخت خودرو و افزایش راندمان اتومبیل را در به دنبال خواهد داشت.

 

رینگ پژو زنبوری

رینگ پژو زنبوری، از زیباترین رینگ های فابریک محسوب می شود. انحنا و طراحی های خاص این رینگ 15 اینچی، سبب شده تا ظاهری خاص و چشمگیر برای انواع خودروها به خصوص پژو اختصاص داده و بی شک جزء رینگ های محبوب در میان اقشار مختلف جامعه است.

 

رینگ پژو صلیبی

رینگ شهاب یا رینگ صلیبی یکی از رینگ های پیشنهادی برای خودروهای خانواده دنا و پژو است. رینگ صلیبی به واسطه 4 پیچ واشردار مخصوص بر روی خودرو نصب می شود. استفاده از رینگ صلیبی سبب افزایش زیبائی ظاهری خودرو و کاهش حرارت مرکزی لنت ها و ترمز ها می شود.

 

نوع طراحی خاص رینگ های صلیبی و استفاده از آلیاژهای سبک وزن آلومینیومی از مزیت های این نوع رینگ ها نسبت به دیگر رینگ ها محسوب می شود. رینگ صلیبی، نمونه ای کوچک از رینگ 12 پره شرکت پژو بوده و به شکل چهار شاخه دوبل اصلی در کنار یکدیگر قرار می گیرند. برخی از مدل های پژو همانند پارس و LX، به صورت سفارشی رینگ های صلیبی بر روی آن نصب می شود.

 

رینگ پژو سایز 15

در سال های اخیر، تغییر در ابعاد رینگ ها رواج یافته و اکثر مغازه های فروش رینگ و لاستیک جهت زیباتر شدن خودرو شما پیشنهاد تغییر سایز رینگ و جای گذاری آن با رینگ های بزرگتر و لاستیک های پهن تر را می دهند. یکی از فاکتورهایی که برای آسایش بیشتر در هنگام رانندگی مطرح می شود؛ تغییر سایز رینگ با ابعاد بزرگ تر است. رینگ فابریک اکثر پژوها 14 اینچ بوده و در صورت تعویض لاستیک با لاستیک های پهن تر می توان از رینگ سایز 15 استفاده کرد.

 

افزایش ایمنی سرنشینان، کاربری آسان خودرو، فرمان پذیری خوب و کاهش زمان استهلاک شدن تایرها به عنوان امتیاز مثبت رینگ پژو سایز 15 اشاره کرد. در کنار مزیت های گوناگون این رینگ ها می توان به افزایش مصرف سوخت، افزایش هزینه تایرها و ترمز گیری سخت به عنوان نکات منفی استفاده از رینگ های پژو سایز 15 در نظر گرفت. سایز رینگ 15 اینچی به خودروهای خانواده سمند نظیر سمند LX، سورن و دنا اختصاص دارد. خودروهای پژو پارس و 405، در صورت تعویض با لاستیک های پهن تر می توانند از رینگ های سایز 15 اینچی استفاده کنند.

 

رینگ پژو سایز 16

رینگ پژو سایز 16 مناسب خودروهایی همانند پژو 405، پژو پارس، پژو 206 و 207 هم چنین زانیتا، رانا و مگان است. رینگ پژو سایز 16 اینچ معمولا با عرضی تقریبا 7 اینچ و با 8 پیچ مخصوص بر روی خودرو نصب می شود. استفاده از رینگ پژو سایز 16 اینچ، آلودگی صوتی داخل کابین خودرو در هنگام دست اندازها را کاهش داده و بدلیل کاهش وزن و سبک بودن آلیاژ آن، ضربات کمتری را منتقل خواهد کرد.

 

ارتفاع لاستیک در میزان کنترل خودرو تاثیر به سزایی داشته و لاستیک هایی که دیواره کوتاه تری دارند، به لحاظ فرمان پذیری و کنترل در مقایسه با لاستیک های با دیواره بلند، برتری داشته و برای خرید در اولویت است. بیشتر لاستیک های اسپرت میزان تحمل و فشار بالائی داشته و در صورتی که از رینگ های سایز بزرگتر استفاده شود، تحمل فشار بر روی لاستیک ها قابل تحمل تر بوده و ضربات کمتری وارد می شود.

 

نکات مهم در خرید رینگ پژو

  • قیمت: قبل از انتخاب و خرید هر نوع رینگ پژو یا هر خودرو دیگر بهتر است به میزان بودجه و قیمت آن توجه کافی داشته باشید.
  • نوع رینگ: انتخاب نوع رینگ کاملا بستگی به نوع کارایی خودرو و علاقه فرد دارد. اگر اهل زیبائی و مدرن بودن خودرو خود هستید، بهتر است از رینگ های فانتزی یا اسپرت استفاده کنید.
  • جنس رینگ: رینگ های فولادی از مقاومت بالائی در برابر ضربات و شرایط جاده ای برخوردار هستند. رینگ های آلومینیومی و منیزیم از آلیاژهای سبک تر ساخته شده و وزن کمی در مقایسه با رینگ ها فولادی دارند.

مزایای استفاده از رینگ برای خودرو

  1. ظاهر بهتر

رینگ ‌های فولادی هرگز نمی‌توانند به خوبی چرخ‌های آلیاژی به نظر برسند، و ارتقای ظاهری و تاثیر بصری بهبود یافته دلیل اصلی انتخاب بسیاری از صاحبان خودرو برای آنهاست. رینگ‌های سیاه‌شده خودرو خودتان را بررسی کنید، بسیار آسان است که بفهمید چرا بسیاری از آلیاژها در ساخت رینگ مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  1. رسانایی/ اتلاف گرما بهتر

از آن جایی که آلیاژها می توانند گرما را بهتر از رینگ های فولادی دفع کنند، عملکرد ترمز بهتری را ارائه می دهند و خطر خرابی ترمز را کاهش می دهند.

 

  1. عملکرد بهتر

رینگ ‌های آلیاژی وزن فنر نشده را کاهش می‌دهند و بنابراین اینرسی کمتری را به فنرها منتقل می‌کنند، در نتیجه به سیستم تعلیق اجازه می‌دهند تا زمین را راحت‌تر دنبال کند و در نتیجه چسبندگی بهتری را فراهم می‌کند. علاوه بر این، هندلینگ، فرمان و پیچیدن نیز شاهد بهبود قابل توجهی هستند.

  1. ترمز بهتر

این به این دلیل است که در هنگام ترمزگیری، کشش بهتری وجود دارد، زیرا پرش رینگ ها با رینگ های آلیاژی کاهش می یابد.

  1. احتمال خوردگی و زنگ زدگی کمتری دارد

از آن جایی که رینگ ‌های آلیاژی معمولاً از آلیاژ آلومینیوم ساخته می‌شوند، در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی به مراتب محافظت می‌شوند، وقتی رینگ های خودرو شما دچار زنگ زدگی نشود قطعا ظاهر زیباتری خواهد داشت و همچنین عملکرد آن نیز قابل قبول خواهد بود.

  1. عمر لاستیک را افزایش می دهد

از آن جایی که رینگ های آلیاژی گرما را بهتر دفع می‌کنند، لاستیک‌ها با سرعت کمتری فرسوده می‌شوند زیرا خنک‌تر می مانند این مورد موجب می شود تا خرابی کمتری ناشی شود و نهایتا شما رینگ های سالم تری را در خودروی خود تا مدتی استفاده کنید.

  1. شتاب

وسیله نقلیه سبک تر به معنای شتاب سریع تر است. ممکن است در فیلم ها یا مسابقات حرفه ای دیده باشید که اتومبیل ها حداقل ها را دارند. حتی صندلی های عقب هم حذف شده اند. همه این ها برای بهبود شتاب و قدرت مانور انجام می شود. از آن جایی که رینگ های آلیاژی سبک‌تر هستند، شتاب را بهبود می‌بخشند.

  1. وزن کمتر

وزن رینگ های استفاده شده در خودرو بسیار کمتر از رینگ های استاندارد است که به بهبود سواری و هندلینگ خودرو کمک می‌کند. کاهش وزن به این معنی است که چرخش کمتری هنگام حرکت وجود دارد، و وزن کمتری برای سیستم تعلیق در هنگام چرخش وجود دارد، که منجر به عملکرد بهتری در کل می‌شود.

  1. سوخت کمتر

واضح است، اما کاهش وزن رینگ های خودرو باعث کاهش مصرف سوخت خودرو شما می‌شود. علاوه بر این، رینگ های سبک‌تر انرژی مورد نیاز برای حرکت و هدایت خودرو را کاهش می‌دهند و در مصرف سوخت با ارزش شما صرفه‌جویی می‌کنند!

  1. احتمال زنگ زدگی کمتر

رینگ های آلومینیومی به مراتب بهتر از رینگ های فولادی استاندارد در برابر زنگ‌زدگی یا خوردگی محافظت می‌شود و تضمین می‌کند که سرمایه‌گذاری شما در آزمون زمان مقاومت کرده و برای سال‌ها عالی به نظر می‌رسد.

 

پیشنهاد رابستون برای رینگ

اطلاع از سبک و کلاس نوع خودرو در انتخاب و خریداری نوع رینگ استاندارد بسیار اهمیت دارد. در صورت انتخاب رینگ نامناسب و با سایز اشتباه، خودرو عملکردی عکس داشته و با افزایش مصرف سوخت و استهلاک تایرها ناسازگاری خود را نشان خواهد داد. انتخاب رینگ متناسب با وزن، از دیگر فاکتورهای قابل توجه در هنگام خرید رینگ های اسپرت و معمولی برای خودرو است.

 

اما توجه به تمامی موارد بالا و سایر نکات فنی برای خرید یک رینگ مناسب کمی دشوار به نظر نمی رسد؟ اطلاع از تمامی ویژگی های انتخاب یک رینگ مناسب برای فردی فنی آسان بوده اما برای اکثر افراد سخت است. رابستون انتخاب و خرید رینگ مناسب را برای شما آسان کرده و تنها یک رینگ را برای شما توصیه می کند. رینگ های فولادی و آلومینیومی دارای تفاوت های قابل ملاحظه ای بوده که افراد هنگام خرید به آن ها توجه می کنند. رابستون، انتخاب و خرید انواع رینگ های آلومینیومی را برای تمامی خودروها پیشنهاد داده و علاوه بر ظاهری اسپرت، زیبائی و نمای خاصی به خودرو می دهد.

 

کلام آخر

هنگام خرید یکی از مدل های رینگ اسپرت، تمامی جوانب آن بایستی بررسی شود. اکثر رینگ های اسپرت دارای پوششی براق بوده که جلا و زیبائی بیشتری به خودرو می دهد. قطر کلی تایرهای خودرو و نوع خودرو از پارامترهای تعیین کننده در قطر رینگ های خودرو است. با در نظر گرفتن تمامی پارامترهای فنی رینگ، زیبائی خودرو و تثبیت حالت استاندارد خودرو از عوامل مهم در خرید رینگ محسوب می شود. پهنای رینگ و میزان تحمل بار مجاز و سرعت حداکثر مجاز برای لاستیک ها، بر روی برچسبی داخل درب خودرو هر اتومیبل درج می شود. تعویض رینگ و لاستیک بایستی به حالت استاندارد خودرو و وضعیت فنی آن خللی وارد نکند.

 

نظرات کاربران
نظرات کاربران
با عضویت در سایت نظر خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید
افزودن نظر جدید
افزودن نظر جدید
acceptingtosubmitcomment